ZGŁASZANIE PRZEZ PRACOWNIKÓW SKARG, ZAŻALEŃ, NIEPRAWIDŁOWOŚCI ORAZ NARUSZEŃ PRZEPISÓW PRAWA
Wszyscy Pracownicy Spółki mogą zgłaszać skargi, zażalenia oraz wszelkie uchybienia prawne oraz zauważone działania niezgodne z zakładowymi regulaminami, procedurami, instrukcjami, Kodeksem etycznym Spółki, Kodeksem Pracy czy innym obowiązującym ustawodawstwem. W pierwszej kolejności nieprawidłowości powinny zostać zgłoszone do bezpośredniego Przełożonego Pracownika. Jeżeli Pracownik nie może lub nie chce rozmawiać o tym z Przełożonym, należy wówczas zgłosić fakt naruszenia zasad Audytorowi wewnętrznemu Spółki. Istnieje możliwość anonimowego złożenia skargi/ zażalenia/ zgłoszenia nieprawidłowości lub naruszeń prawa poprzez wrzucenie wiadomości w dowolnej formie do „Skrzynki skarg i zażaleń” znajdującej się w miejscu do tego wyznaczonym, w każdej z lokalizacji firmy. Wysłanie wiadomości w dowolnej formie pocztą tradycyjną na adres: Transpil-Spedition, ul. Brzozowa 2, 64-917 Skórka z dopiskiem „Skargi, zażalenia, nieprawidłowości, naruszenia prawa”.
ZGŁASZANIE SKARG, ZAŻALEŃ, NIEPRAWIDŁOWOŚCI ORAZ NARUSZEŃ PRZEPISÓW PRAWA PRZEZ OSOBY / JEDNOSTKI ZEWNĘTRZNE
Sformalizowany mechanizm zgłaszania skarg, zażaleń, nieprawidłowości oraz naruszeń przepisów prawa został opracowany nie tylko na potrzeby Pracowników, ale też kontrahentów, społeczności lokalnych i pozostałych Interesariuszy Spółki. Kontrahenci/ / jednostki lokalne / pozostali Interesariusze mogą wnosić skargi i zażalenia a także zgłaszać nieprawidłowości oraz naruszenia przepisów prawa (w związku z działalnością Spółki) poprzez: − wysłanie oficjalnego pisma na adres: TRANSPIL-SPEDITION ul. Brzozowa 2, 64-917 Skórka, − pocztę elektroniczną na adres email: complaint@transpil.com.pl. Skargi, zażalenia i zgłoszenia naruszeń i/lub nieprawidłowości mogą być zgłaszane w dowolnej formie.